Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

U nas zapłacisz bezpiecznie z gwarancją satysfakcji. Możliwe płatności przy pomocy kart płatniczych, PayPal, przelewów bankowych w różnych walutach. Gwarantujemy pełną satysfakcje.  Jeśli kupujesz przepowiednie lub rytuał, który wykonuje Joanna Rothkegel - Lastomine masz gwarancje, że otrzymasz całą wpłaconą kwotę z powrotem, jeśli Joanna Rothkegel - Lastomine nie jest w stanie wykonać dla Ciebie przepowiedni lub rytuału. Po sprawdzeniu Twojej sytuacji Joanna Rothkegel - Lastomine skontaktuje się z Tobą osobiście przez e-mail do 7 dni od momentu wpłaty i potwierdzi czy zajmie się Twoja sprawa, czy też nie. Jeśli odmówi pomocy otrzymasz całą wpłaconą kwotę z powrotem w najszybszym możliwym terminie, zwyczajowo do 7 dni. Bezpieczeństwo, dyskrecja i gwarancja satysfakcji — to nasze motto.  W innych przypadkach obowiązuje nasz regulamin.  

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: lastomine@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Gladbacher Str. 96, Neuss 41462 Deutschland , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: lastomine@gmail.com lub drogą pocztową na adres Gladbacher Str. 96, Neuss 41462 Deutschland .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Gladbacher Str. 96, Neuss 41462 Deutschland

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem 14 dni od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl